Marknan.

För att sammanfatta: Helgen har varit sjuuukt sweeet! Fredag blev bästa dagen på riktigt jävla länge! Hade så sjuukt skoj. Först masssa bus med Mia och syster, sen mat och sen buuus. Sen Trillen och lite annat =) Tog mig hemåt med några stopp på vägen efter de hade stängt. =) =) =) Lördag blev det bus med Mia, jobb med Sofia, mat och ett jävla strul alltihop. Löste sig någorlunda, hamnade på Trillen och hade en helt okej kväll. Jävligt besviken och upprörd, men det spelar ingen roll längre..

Har jobbat idag, absolut drygaste på länge. Gick mest bara runt och väntade på att tiden skulle gå. Men några hundralappar rikare är man ju iaf, helt okej. Kom hem och åt middag, goaste grillat med beasås och klyftpotatis =) Ha busa massa med Mia. Hon, syster och Björn for kring 7 och sen kom Madde och Emma. Vi prata och fika. Följde Madde med cykeln en ganska bra bit på vägen hem till hon, sen cyklade jag vidare, träffade Sofia och nu är jag här. Ska alldeles snart lägga mig i sängen framför tvn. Är slut på och ska passa på att sova nån timme extra imorgon innan jag beger mig ut på marknan för att kolla runt. Har som inte sett speciellt mycket.. Ska köpa en tröja, sen är det inget mer bestämt.

Ha förresten bara åkt en karusell också, jävligt ovanligt! Haha.. Jag som brukar spendera alla pengar på karusellerna..

Nä, nu skriker sängen och tvn efter mig, gonatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är söt (A)

2009-07-21 @ 12:54:37
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0