Sommar!

Ha nyss varit ute på en långpromenad med mamma och det var riktigt skönt. Älskar sommaren så jävla otroligt mycket. Ska nog duscha snart och sen ska jag bara chilllaaa. Jobb imorgon, sen -> HELG. Underbart, då ska jag tammefan bada!

Hahaha, är några jävla småpojkar här och plingar på. Jag hörde att det rördes på framsidan eftersom alla dörrar står öppna ;p Sen då ställer jag mig i dörröppningen och ser en liten kille som står på våran gård. Och jag bara tittar på han, och då kläcker han ur sig: Det är deras fel att jag är på eran gård! (och pekar på sina kompisar). Sen 2 minuter senare är det han som ringer på dörren, hahaha.

Nu ska jag snart som sagt duscha. Sen blir det bara lugnt!

Jag verkligen älskar sommarn!


Ha en bra kväll och sov så gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0