Ny design.

Hähä, jag ska få en ny design =) De ni! Är så sjuukt less på den jag har just nu. Och jag vill gärna ha en mer personlig design med typ bilder från mitt liv, så man känner att det bara är min liksom =) Den jag har nu är förjävla snygg när jag känner efter, men man måste ju förändra lite.

Igår va jag med Anna och Sofia på dagen. Vi satt mest framför datorn och såg på tv. Sen blev det middag på Timmergrillen, blev bjudna av Hembygdsföreningen för att vi har jobbat där. Fick även lönen för marknan. Sen for jag och Sofia hem till mig, Anna kom och sen for Sofia hem. Jag och Anna satt framför datorn, hahaha. Sen såg vi nån film på tv. Kring 12 for vi hem till hon och satt oss framför datorn där. Sen gick vi ut på promenad typ 2 och träffade Oskar. Haha. Vi pratade om Farmville, ska försöka få han att skaffa de ;P Haha. Sen gick jag hem och sov.

Imorse kom pappa in typ halv 10 och sa att han och bror skulle till Dorotea en sväng. Jag låg typ klarvaken, så jag klev upp istället. Satt här en stund och kolla, sen kom han och bror hem och jag fixade lunch som vi åt. Sen har jag bara fixat mig i ordning, hoppat studsmatta och suttit vid datorn ;p Ska försöka få nån fart på Anna nu som inte är klar än, haha. Får se vad vi hittar på!

Har hittat en sjukt snygg jacka på Bubbleroom. Har viljat ha en sån sen jag såg systers som liknar den här rätt mycket.. Har sett den tidigare men då kostade den 1000 kr. Nu är det rea och den kostar 700. Skulle gärna vilja ha den, min kropp säger ja! Men mitt lilla förnuft säger starkt nej. Inte 700 ;p Menmen, kan ju länka iaf. Och nåde den som köper den! Haha, skoja bara =) Eller nåt!... http://www.bubbleroom.se/produkt/28-street/21438/susanita-bomber-jkt.aspx


SNYYYYYGGG.....

Snart Anna som sagt =) Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Vi får snacka på msn nån gång när båda är inne, så jag får höra lite mer detaljerat hur du tänkt dig osv :)

2009-07-22 @ 21:09:24
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0