Buuuuuus.

Lite kass uppdatering kanske. Tar det lite kort, är inte på nåt skrivarhumör direkt. Mia körde totalt slut på mig i helgen.. Haha. Men det finns absolut inte underbarare och sötare unge. Och syster är absolut bäst, än fast jag slog hon i airhockey;) Måndags blev lugn, sen blev det palt till middag med moster och kusinerna och mormor. Efter det for jag på ÅMS och fixade lite inför tävlingen som är imorgon. Sen blev det mys med Anna, Karin och Clara. Sen tog jag och Anna en promenad runt hela Åsele, klockan var väl 2 då vi var klara ;P Haha. Igår var jag med Sofia och vi gjorde inget speciellt egentligen. Sen blev det middag och syster kom =) Sen drill. Sen Anna och efter en stund även Karin och Clara. Sen tog jag och Anna ännu en promenad. Lite kortare den här gången ;P Var väl hemma kring 1. Idag åt jag först brunch med Anna och såg Sex and the city här hemma hos mig, sen duschade jag och Sofia kom. Vi såg klart och sen såg vi mer film. Spelade lite spel och sen käkade jag middag. Ikväll blir det Anna, Karin och Clara, får se vad vi hitttar på, men inget nagelbus ikväll iaf ;p Haha. 80 jävla spänn... Haha...

Imorgon blir det sekretariatet på folkrace. Så såäre!


Anna - blå, jag - inte blå ;p


ilu.


Anna och Therese räddar världen från olyckor, ooooja;)


Vi bjuuu!


Ibland måste man släppa taget och inse att det är över, än fast man inte vill..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0