Fail.

Tidigare idag skrev jag ju att jag skulle upp på banken, och nu är jag några kronor rikare =) Hittade lite pengar sen min födelsedag förra året och lite pengar från examen, sen hittade jag även min check som jag fick på examen. Så nu har jag dom på kontot istället. Detta innebär alltså att alla minus sen igår är överstrukna;) Haha. For iaf hem efter det och gjorde ingenting. Sen blev det middag och sen kom Emma, och senare även Karin och Clara. Vi såg på Miami Ink, och sen cyklade vi upp på Ica och hyrde film. Revolutionary Road. Sämst film med sämst slut. Den hade fått en massa toppbetyg och Oscar och hela köret, filmer som fått sånt är verkligen värdelösa! Slutet var riktigt dåligt iaf.. Sen fatta jag inte någonting typ, och det tror jag inte dom andra gjorde heller ;p Haha.

Imorgon ska jag till tandläkaren 11.40. Sen blir det lunch med mamma och packning. Åker med bussen till Lycksele 14.25. Mys och bus med syster och Mia hela helgen. Sen kommer jag hem och då blir det grymt med tagg inför marknan som börjar nästa fredag! Sweeet nanting! =) Då kommer jag även jobba sammanlagt 12 timmar vilket känns rätt okej. Tjänar ju pengar iaf.

Har nyss suttit och grejat med en header bara för att jag har insett att det är rätt roligt, än fast jag suger ;P Visade sig att jag failade eftersom jag skulle minska den till storleken som den ska va för att användas som header, och då kapade jag en bit av bilderna ;p Haha.



Så det blev ju inte riktigt som tänkt, men whatever. Me iofs spelar det ingen roll för jag ska ju ändå inte byta ut den jag har nu ;p Haha. Gud vad jag svamlar...

Nämen nu får det vara nog. Ska lägga mig i sängen framför tvn och se om jag hittar nåt roligt. Hur som helst, skriver imorgon innan jag far. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: josefina

Idag är det ju en riktigt regnig slappardag =)

2009-07-10 @ 06:54:40
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0