Arbetsdag 3.

Ännu en dag som har gjort mig HELT slut på.. Men det har rullat på och imorgon är sista dagen på fotbollsskolan. Sen väntar två veckor på hembygdsområdet. Har även ett beslut att ta om midsommar. Ska ju sitta i sekretariatet på folkrace på dagen. Men på kvällen far mamma och pappa till farmor och farfar i Umeå. Vet inte om jag ska följa med dom eller stanna i Åsele och sova hos mormor hela helgen. Fan också! Hatar det här. Har inte varit hos farmor och farfar på länge men samtidigt ha jag planer här hemma på midsommarkvällen.. Fan, fan, fan.

Nu ska jag äta middag. Sen blir det en lugn kväll. Dusch och tv skulle jag tro. Ha en bra kväll.

It's all messed up, once again.....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0