Bilder.

Nu var ännu en arbetsdag över. Slutade 2 idag och sen har jag bara tagit det lugnt, hoppat studsmatta och fotat lite (bilder längre ner). Har även hjälpt mamma att tvätta bilen. Även idag var det lugnt på jobbet. Kom dit 8 och sen bakade jag chokladmuffins efter en stunds fixande med andra saker. Sen blev det bestämt att vi skulle affischera. Gjorde stora knallorangea affischer, går inte att missa! Sen blev det tillbaka och lunch. Sen kom lite kunder när jag var ensam (hahaha säger jag bara!), sen blev det lugnt och jag fixade lite med bestick, diskade och så. Sen kom ännu mer kunder, och sen blev det ännu mer fika och sen slutade jag.

Ikväll ska jag vara med Karin och Clara =) Ha en bra kväll.

Dom små bilderna är klickbara.





Fråga innan ni tar.

Kommentarer
Postat av: -

SmaaaliS!

2009-06-23 @ 17:27:07
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Hej!

Tack så jätte mycket för att du svarade på min blogg.

Jag hoppas verkligen inte att du har funderingar på att banta. Ser att du skall börja på gymnasiet till höst och då skall man ha annat att tänka på än att gå ner några kilon. Om du vill ha bra och hälsosamma tips så rekommenderar jag levmedhalsa.blogg.se

Det är en jätte bra blogg.



Ha en underbar dag i solen.

Kram/Jennie

2009-06-24 @ 09:00:27
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0