Bloggsug.

Fick ett litet bloggsug, så jag ska tvärt slänga in ett kort inlägg. Första lektionen idag var matte. Vi fick tillbaka matteproven och sen fick vi sluta. Så vi hade typ en halvtimme ledigt. Sen blev det idrott, baseball, och det snöade (Hallå, snöa? I JUNI?) Kallt och blött som fan iaf.. Sen upp på skolan, städade skåpen och sen ledigt. Till lunch blev det äckel makaronpudding, så jag åt mackor och majs. Haha. Sen examensträning ute som faktiskt gick bra. Men hur kallt som helst, förfrös typ fingrarna.. Sen skjutsade jag Sofia på cykeln hem till mig. Vi värmde händerna och sen ringde hon efter skjuts hem. Nu har jag tinat bullar, så jag ska fika bullar, vindruvor och kolsyrad saft och se på Shrek 2 =) Hihi. Sen ska jag städa upp lite på rummet också. Sen mat och match!

Ha en bra kväll! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: malin

Svar:

hihihi, vad nu då;)..

2009-06-08 @ 15:05:24
URL: http://nanox.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0