Cry.

Nu är fotbollsskolan över. Känns riktigt skönt men samtidigt tråkigt.. Menmen. Har varit fullfart idag och vattenkriget var väl ändå dagens höjdpunkt! ;p Sen blev vi bjudna på pizzan. Sitter nu här. Ska snart ut och hoppa studsmatta och sen vet jag inte. Jag vill äta typ, glass och chokladsås. Men vi har ingen glass hemma. Eller jo, när jag tänker efter så har vi ju glass, Äpple och kanel. Men den smakar verkligen dåligt! Huvvaligen. Och ändå hade jag hur mycket vindruvor som helst till när jag åt det.. Lär ju knappast bli gott till chokladsås! Tänk er typ äppelpaj och chokladsås, nej usch! Jag skulle bara vilja ha vanlig, hederlig vaniljglass! Illa Therese, illa....

Vet inte vad jag ska säga. Besviken, förvånad och ja.. Mycket som inte stämmer just nu. Förstår inte varför det bara ska få va bra en enda gång?!!?!?! Nejdå, alltid ska det va nåt skit. Men, på med masken och le. Funkar alltid... Jag vill fan bara släppa fram tårarna. Helvete....


Is this what it feels like to really cry?....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0