Det är över nu.

Ja, nu är det över. Sista dagen på Åsele Centralskola är över och jag har haft en underbar dag hittills. Har fått otroligt mycket blommor, jättefina presenter, pengar och en massa kramar. Kommer sakna alla megamycket. Och grattis till Victor som fick stipendiet. Det var han värd =) Emmas och mitt tal gick också greeat och Karin blev glad, så jag är nöjd. Sen var betygen också ett plus! har även haft besök av syster, Mia, bror och Birgit. Älskar syster så mycket så ni förstår inte. Hon är verkligen bäst! Nu ska jag byta om till nästa klänning och sen bär det av till Wärdshuset där det blir trerätters middag. Mums. Sen blir det en massa skoj hela kvällen lång! Puss på de!

Nu ska jag bege mig. Pusshej.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0