Det löser sig?

Blev många inlägg ikväll men ska bara säga att en del av alla problem har löst sig. Känns mycket bättre. Sen läste jag mitt horoskop för imorgon också, kanske egentligen inget man ska tro på till 100%, men det brukar ju stämma rätt bra. Stod iaf såhär: "Kvällen blir fin för nöjen. Dagen blir vardaglig och odramatisk, inget särskilt händer." Känns som en sten som lättade från hjärtat. Förhoppningsvis har jag inget att oroa mig över. Det löser sig, det gör det alltid.

Och ni som alltid ställer upp för mig, (ni vet nog vilka ni är), jag kan fan inte förklara hur mycket jag älskar er. Skulle inte klara mig utan er..

Is it over yet? Can I open my eyes?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0