En glad Therese.

Therese blir väldigt glad när så många kommenterar :) Och tycker ni ska fortsätta med det!

Kom på att ni faktiskt inte vet något om våran sista vecka på Åsele Centralskola. Måndag har vi två vanliga lektioner, matte och idrott. Sen ska vi städa ur skåpen timme tre. Sen lunch och sen examensträning. Sen få vi sluta. Sen tisdag då får vi en halvtimmes sovmorgon. Sen ska vi gå eller cykla till Stamsjön (hoppas på grymt bra väder!). Där ska vi leka och äta hamburgare. Sen ska vi ta oss tillbaka till skolan och då ska vi förbereda barnkalaset till onsdag. Jag, Oskar, Agnes och Marcus ska handla bl.a. godis till fiskedammen. Lär väl bli tvunga att "jaha, 50 st av den sorten, 50 av den".. Haha. Måste ju bli lika för alla! ;P Sen sluta vi. Sen onsdag. Då blir det ännu en halvtimmes sovmorgon (tror jag iaf?), sen blir det barnkalas! Lekar, tårta, barnsånger, filmvisning, och en massa annat skoj! Längtar grymt mycket =) Haha. Sen klockan 1 bjuder skolan på pizza, eller för min del kycklingsallad, muuums! =) Sen slut. Sen torsdag då blir det mångkamp med mentorsgrupperna och sen lunch. Sen är det slut. På kvällen ska jag till kusin och få håret plattat tror jag. Sen fredag då ska kusin fixa frisyren =) och sen klockan 9 blir det samling på skolan. Sen halv 10 går tåget från skolan. 10 är vi på hembygdsområdet. Blir uppträdanden och grejer och sen går vi tillbaka till skolan. Där blir det betygsutdelning, blomutdelning och fotografering. Sen lunch i matsalen med alla vi nior och all personal på skolan. Mitt och Emmas tacktal kommer in där i slutet också =) Haha. Men endast Emma som ska prata, och tur är väl de! Haha. Sen lediga till klockan 5. Då blir det middag på Wärdshuset med klassföreståndarna, Karin och alla vi nior. Sen disco klockan 9.

Tror att det är förän nu jag börjar förstå att det faktiskt är över snart. Nu är det nya tider som gäller. Ingen mer Åsele Centralskola. Blandade känslor, men det ska bli nyttigt att få prova på något nytt. Kommer sakna alla nior. Galna tider vi har haft tillsammans... Helt sjukt..

Men nu har inte jag tid att leka poet längre. Samling 6 på Lappvallen. Ska byta om nu och sen bär det iväg. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Clara

LYCKA TILL! :) (kanske lite sent men ändå ;)) Saknar dig till tusen, men snart....!<3

2009-06-04 @ 22:03:02
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin sammanfattning. =)

2009-06-07 @ 20:58:17
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0