Förberedelser.

Igår vare match. Vi förlora med 6-2, men inga sura miner här inte =)

Tisdag. Sista tisdagen på skolan. Hade sovmorgon en halvtimme sen så for jag till skolan. Vi pratade lite, sen cyklade vi till Stamsjön. Hade några tävlingsstationer i fem olika lag. Får veta resultatet imorgon. Sen så åt vi hamburgare och sen cyklade vi tillbaka till skolan. Va ledig i typ 45 minuter så vi satt mest hos Karin och tog det lugnt. Sen hade vi samling, pratade lite och sen delade vi upp oss i grupper för att förbereda barnkalaset imorgon. En filmgrupp, en lekgrupp, en sånggrupp, en fiskedammsgrupp, en bakgrupp, en dukgrupp och en handlingsgrupp. Jag var i handlingsgruppen så vi for upp på Ica, köpte godis, kakor, kex, servetter, papperstallrikar, plastskedar, ballonger, serpentiner och sugrör. Sen for vi upp på skolan och hjälpte dukgruppen att pynta. Blev riktigt fint! Bild längre ner =) Sen fick vi sluta. For hem med Anna och vi fikade och såg Shrek, ettan alltså. Haha =) Sen for hon hem och nu ska jag strax äta middag. Sen ska jag på ÅMS och lära mig nåt dataprogram.. Sen blir det hem och ta det lugnt. Är sjukt trött.

Ha en bra kväll.


Cykling dit med Sofia, Agnes och Madde.


I väntan på alla andra ;p


Tävlingsstationer.


Barnstavning =) Är det barnkalas så är det? Right?


Sånghäftet!



Kalasdukning!


Fiskedamm!
Observera att på papperslappen som blivit uppsatt står det "Fisdamm". Haha, tur Linus är duktig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0