Helgen.

Helgen har varit kortfattat bra. Men samtidigt har det varit en hel del dåligt också. Är väl inte supernöjd över helgen som varit och jag hade önskat att det hade blivit bättre än såhär, men tyvärr så blev det som det blev och ja, så är det..

Just nu har jag varken tid eller lust att berätta om allt men det kommer senare. Och då kommer även fler bilder från fredagen. Hallå, fatta, det är över nu. Snart gymnasiet. Kommer sakna att gå till skolan där man känner alla. Men man måste vidare i livet..

Som du sa, vi klarar det här. Tillsammans är vi starka......

Jag älskar min syster mest i hela världen.


En liten annorlunda Therese på examen.

Kommentarer
Postat av: Karin

snyggast ever! <3



varför va helgen inte så lyckad? .. :/

2009-06-14 @ 19:33:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0