Kubb.

Igårkväll blev det kubb med Anna, Karin och Clara. Haha. Först var det då jag och Karin mot Anna och Clara. Vi förlora... Haha. Sen jag och Clara. Vi förlora... Men sen då sista matchen fick jag spela med Anna, som är grym på kubb ;p Så hon fixade ju vinsten åt oss, haha =) Sen blev det Ica och köpte glass och hyrde film. Wallander - Skulden. Grym film! Sen tog jag mig hem och sen blev de sängen kring 12.

Har nu gjort bort ännu en arbetsdag. Jag har rätt sköna dagar ändå, haha. Bakade i morse, blåbärsmuffins, biskvigrejer och jordgubbspaj. Sen kom det ju inga kunder så jag satt ute i solen på en bänk och tittade på dom som jobbade. Haha. Sen lunch och sen planera vi lite och sen helt plötsligt sluta jag. For hem och solade. Sen har jag sett på Simpsons ;p Annas fel ;p haha. Har alldeles nyss käkat middag. Ikväll ska jag umgås med Sofia =) Får se om Madde kommer på besök också eftersom hon ha snacka om det, men... Det tycker jag inte att hon ska ;P haha.

Förvirrrad. Kanske, kanske inte?...






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0