Match.

Dålig uppdatering. Jag vet.

Tisdag blev en lugn dag. Sen igår så gjorde jag bort sista plågonsdagen någonsin! Kommer inte sakna onsdagarna.. Fick veta en massa betyg. MVG(?) i musik, VG eller MVG i fysik, MVG i kemi och troligtvis VG i matte. Som sagt. Sen for jag hem, fikade, såg på tv, hoppade studsmatta och tog det lugnt. Sen blev det middag och efter det möte inför fotbollsskolan. Ska ha tjejer i klass 4-6. Just nu ensam? Men dom skulle hitta någon annan också. Sen for jag till Anna en stund, sen hem, duschen och sängen.

Idag så har det varit skola ännu en dag som vanligt. Hann klart med min klädställning på träslöjden och hann också vitlasera den. Ska hämta den imorgon. For hem när vi slutade och åt melon och kollade på tv. Sen kom mamma hem, följde henne upp på Ica och köpte bröd och sen hämtade jag ut mina Shrekfilmer som ha kommit. Discshop är bäst, det tar inte mer än två dagar att få det man har beställt. Hur som helst, sen har jag suttit här. Väntar nu på mat, ska få fiskbullar med hummersås och potatis. MUMS =) Sen blir det match mot Betsele hemma. Vad jag har hört så är dom inte så väldigt bra i år? Man får väl hoppas på det. Men om vi spelar som vi gjorde mot Vilhelmina lär vi ju förlora mot vilket lag som helst. Men inga sura miner här inte, bara att tagga =)

HELVETES SATAN. Jag blir så jävla förbannand. Fan också!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: sanna

snygg blogg

2009-06-04 @ 17:31:40
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0