Midsommar.

Jobbet i sekretariatet gick bra igår. Drygt var det, och helst inget jag vill göra igen. Jag hoppas verkligen jag slipper! Sen blev det middag hos moster som som alltid var lika god! =) Sen blev det Sofia, Karin och Clara och jag tycker det blev en väldigt mysig kväll! Som sagt, hade en bra dag, men det kändes inte som midsommar, för midsommar var absolut inte som den brukar...

Sov väldigt gott i natt och vaknade kring 11. Nu ska jag till Sofia och vi ska cykla till Stamsjön och kanske bada, vi får se ;P Sen ska vi höra av oss till Karin och Clara och se om dom har golfat färdigt =) Ha en bra dag!

Du behöver inte låtsas som att du bryr dig..


Saknar den här lilla skrutttan! =)
Thereses skrutta, det har hon sagt själv!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0