Myskväll för en person!

Sitter här nyduschad. Ska bara kasta in ett inlägg, bara för att. Ikväll har jag nog haft den lugnaste kvällen på riktigt länge! Satt först här vid datorn och tog det lugnt. Sen följde jag mamma till mormor och upp på Ica. Köpte glass och en tidning. Sen satt jag mig i soffan och läste tidningen, tog en paus och åt glass och vindruvor och läste vidare. Sen har jag tagit en dusch och nu stitter jag här. Välbehövligt är ordet! Nu är jag redo för en fullspäckad morgondag! Är ju sista dagen på fotbollsskolan så det blir ledarmatch, stationer, vattenkrig och allt vad det innebär, ändå sjukt skoj! =) Sen blir vi bjudna på pizza också. Höjdpunkten ;) Hahaha!

Nä, nu ska jag ta mig fika och läsa mer tidning =) Sen blir det sängen! Gonatt!


Jag och Oskar på examensmiddagen!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Va fin du var =)!

2009-06-24 @ 09:01:53
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0