Packa.

Ändå slapp träning. Ingen var det minsta seriös, men det förstår man. Sista träningen innan sommaruppehållet och typ 25 grader ute, det får man ;p For hem och duschade och sen har alldeles nyss varit hos moster. Träffat släkt och pratat och så. Mys. Sen så nu när jag kom hem har jag försökt slänga ihop lite kläder och grejer som ska med i väskan. Än fast man bara ska vara borta en helg packar jag ju för typ en vecka... Haha.. Imorgon kl 8 bär det av till Stockholm! Skriv gärna för jag lär ha rätt tråkigt ;p Typ 8-9 timmar i bil. Men det blir säkert bra det också. Skärgården och myyys. Nä, nu ska jag fika, sen blir det nog sängen. Jag vill inte vara nåt spöke imorgon direkt.. Hoppas även att bilen OCH släpvagnen ska hålla och funka som dom ska, men skulle ju inte förvåna mig om det tjorva direkt... Den vanliga oturen ;P..

Nu blir det som sagt fiiiika. Ha en bra helg!


Sommar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0