Sammanfattning.

Snabb sammanfattning.

Torsdagkväll:
Match. 2-2. Ett mål. En nöjd Therese =) Flickorna spela jätttebra!

Fredag:
Skola som vanligt, sen efter skolan skyndade jag mig hem. Fikade och sen blev det buss till Lycksele. Syster och Mia kom och hämtade mig på busstationen och vi for och myste en stund. Sen for vi och kollade på balen. Såg typ 36 par(?) sen frös vi och for hem. Väntade på Björn och när han kom for vi och åt pizza, mums =) Sen for vi hem busa en massa, Mia gick och la sig och sen såg vi på tv en stund. Sen kika vi på en massa youtube-klipp till 1. Haha.

Lördag:
Vaknade typ halv 11. Sen blev det en massa bus med Mia. Lunch och sen ännu mer bus. Sen for vi och handlade och sen gjorde vi tacos. Mums. Sen blev det mer bus och sen när Mia gick och la sig såg vi på tv. Sen drog jag och syster en ragg och prata om allt och inget. (Hon är bäst, men det visste ni väl redan?). Sen for vi hem, såg på film och åt godis till typ 1. Sen sängen.

Idag:
Vaknade kring 9. Sen bus med Mia till lunch. Sen mer bus. Sen kom mamma och pappa. Vi for på Dollarstore och sen mer bus framtill middagen. Åt grillat och till efterrätt glass och jordgubbar. Sommarmat! =) Sen blev det lite mer bus och sen for vi hem. Sitter här nu. Har ätit lite choklad än fast jag har ont i magen, men ändå. Haha. Ska ut och hoppa studsmatta. Sen ska jag packa gympakläder, packa upp det jag har haft i helgen och sen ska jag nog fika och kolla på tv.

Imorgon har vi två lektioner, sen städning av skåpen. Sen lunch och efter det examensträning. Och sen mina vänner ska jag hem, kanske se film och ta det lugnt. Sen -> match i Storuman.

Nu ska jag nog hoppa lite studsmatta som sagt. Ha en bra kväll och sov så gott.


Helt sjuuuukt god! Däremot kostar den 30 kr och enda stället jag har hittat den på hittills är Statoil i Lycksele. Men för smaken kan man offra sig en gång =)


Jag älskar dig, mitt lilla charmtroll.

Syster och Mia är helt klart dom bästa jag vet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0