Stockholm.

I helgen lär jag nog dra till vår kära huvudstad. Blev faktiskt alldeles nyss bestämt. Först bil dit med tom släpvagn i typ 8-9 timmar! Sen ska vi sova hos faster hela helgen och sen när vi far hem ska vi ta med oss en båt som pappa har fått av min fasters man. Så på vägen hem blir det släpvagn med båt på och ytterligare typ 8-9 timmar i bil! Något drygt, men så är det.

Hur som helst, när jag kom tillbaka till jobbet efter lunchen fick jag ta det lugnt en stund först, haha, sen fika vi lite och sen bakade jag en toscakaka (stavning? ;P). Sen var det helt plötsligt slut på dagen. Cyklade hem och la mig på studsmattan i bikini i typ en timme, sen har jag bara varit inne efter att en spindel kröp på mitt ben, haha.

Nu har jag även käkat middag och så så nu ska jag nog ut och hoppa studsmatta. Sen ska jag byta om och cykla till träningen.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0