Touch and go.

Okej, borde kanske egentligen sova nu, eftersom jag ska jobba imorgon. Fotbollsskolan klockan halv 10. Men jag sov till 1 imorse så jag lär ändå inte kunna sova än.

Helgen.
Fredagkväll blev bra, mest bra, men ändå vissa punkter där jag verkligen svek mig själv och gjorde bort mig totalt. Ångrar mig djupt i efterhand, men det har löst sig nu. Fick också umgås med Karin och Clara som jag har saknat grymt mycket. Man tappar så mycket när man ses så sällen. Speciellt när man har varit van vid att träffas nästan varje dag, och nu blir det kanske någon gång varannan månad. Förhoppningsvis blir det förändrat i sommar. Hoppas verkligen det..

Igår.
For på folkrace halv 6. Tog kort hela dagen och sen bar det hemåt. Middag, sen dusch och sen for jag och Madde ut. Träffade folk. Inte en helt underbar kväll detta heller. Blev tårar, och en hel del pratande. Men jag antar att allt är löst nu. Såg på film med Nathalie (och Sofia och Madde en stund) och sen blev det samhället och kolla på några uppträdaden. Sen gick jag hem ensam och sov.

Idag.
Vaknade 1. Sov alltså typ 12 timmar i natt. Sen såg jag film och sen kom Anna och Sofia. Såg ännu en film. Sen middag och sen promenad och prat med Sofia. Sen Ica och Anna. For hem hit och såg en film på tvn. Nu har dom farit hem och nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp halv 9 imorgon. Frågan är bara om jag kommer somna. Men det märker jag väl, annars blir det väl en stunds tv-tittande i min sköna säng.

Kommer aldrig våga förändra läget. Jag klarar inte av det. Och det gör mig så förbannad. Synd bara att mina förhoppningar tar över. Jag borde förstått för längesen att det aldrig kommer gå.

Nu är jag färdig. Sov gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0