Test.

DAGENS VILL HA: Chips!
DAGENS KLÄDSEL: Just nu, fotbollsskoledressen.
DAGENS FRISYR: Snelugg, och uppsatt ;p
DAGENS LÅT: Kelly Clarkson - Cry
DAGENS PLANER: Dusch och tv!
DAGENS SAKNAD: Syster och Mia.
DAGENS DUMMASTE: Haha, när dom klaga på mig idag ;p
DAGENS MISSLYCKANDE: Hm.. Vet inte ;p
DAGENS DROG: Mat!
DAGENS KÖP: Inget än så länge. Men snart ska jag köpa yougurt så ;p
DAGENS GODIS: Inget än så länge.
DAGENS HUMÖR: Glad och bekymrad på samma gång.
DAGENS CITAT: Hm, kom inte på nåt ;p
DAGENS ROLIGASTE: Haha, på fotbollsskolan när vi ledare satt och pratade ;p



Kan göra ett till test bara för att jag är rätt uttråkad ;p

Vilken svordom använder du mest? Fan, tror jag ;p
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 9.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag brukar inte köpa det, men mamma brukar köpa från Ica ;p
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är gärna med om det är flera stycken som är med, annars bakom kameran!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ingen aning
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hm.. Tror inte det.
När var senast någon stötte på dig? Minns inte.
Vad åt du till middag senast? Fisk och potatis.
Kan du vissla? Haha, kan kan jag väl, men det hörs inte så mycket.
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det?
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? 22 maj.
Pratar du några andra språk? Engelska och lite tyska ;p
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercing i ögonbrynet! Men nej, det blir inte av ;p
Vad har du med dig in på bion? Hm.. Mig själv, biobiljett? Ev. godis och dricka..
Vad har du för väder? Sol och moln, det varierar liksom.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svårt att svara på, börjar gymnasiet till hösten.
När sov du senast på golvet? Jag brukar inte sova på golvet. Det brukar alltid vara en madrass emellan.
Vilken är din favorit drink? Ingen aning.
Gillar du din boendesituation? Självklart! Får ju allt. Mat, tvättade och strukna kläder och alla andra saker man behöver så!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Kroppen fungerar utan sömn en hel natt också, men det behövs väl ungefär 10 timmar för att det ska vara på topp!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? För det mesta.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä ;p
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 år.
Tror du på liv på andra planeter? Inget jag brukar tänka på direkt.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig, det gör det alltid.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, det skulle va helfränt!
Tycker du om att krama folk? Oja =)
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer inte på någon nu iaf.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, men det är väl inte hela världen direkt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, kött är gott!
Är du mörkrädd? Nja, sådär. Det beror på.
Tre saker du alltid har med dig? Telefon, hårsnodd, kläder? eller nåt? ;P haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0