Arbetsdag 1.

Första arbetsdagen över då. Går faktiskt bara bra, men det är drygt och jag hoppas veckan går snabbt. Plus att det har varit pissjävla kallt idag. Helt sjukt... Har nyss kommit hem från matchen som vi spelade här hemma ikväll. 3-3 blev det. Mitt spel ska vi inte kommentera men alla andra jobbade bra.

HAHAHAHAHAHAHAAH! Patetiskt och skrattretande.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag äta vindruvor framför tvn. Sen - sängen!

Kommer sakna Emma som lämnar Sverige i en vecka imorgon.... Älskar dig.



Ägna också en liten tanke till Anna som alltid ha sån jävla otur... Förstår inte hur vi ska klara oss i sommar om du inte bli bättre?.........


PUSSSSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0