Mångkamp.

Har sen klockan 1 försökt att skriva ett inlägg, men har inte tagit mig i kragen förän nu. Har haft mångkamp i mentorsgrupperna idag. Haha, vi kom sist ;P HAHAHA. Jag som trodde vi låg ganska bra till blev en aning paff när dom presenterade resultatet.... Haha. Men lika glad är vi för de!

Börjar blir lite nervös inför morgondagen faktiskt. Schemat för imorgon då:

8.00: Då kommer kära kusin Emma. Hon ska fixa min frisyr, snäll som hon är =)
9.00: Samling på skolan.
9.30: Tåget går från skolan till hembygdsområdet.
10.00: Programmet på hembygdsområdet börjar.
11.00: Gång tillbaka till skolan.
När vi kommer tillbaka till skolan: Fotografering, blomutdelning och betygsutdelning.
12.00: Lunch i matsalen med alla nior och all personal på skolan. (Jag och Emma ska hålla tal, haha)
Lediga efter lunchen.
17.00: Middag på Wärdshuset.
Sen fritt att göra vad man vill ;p
21.00: Discot på Bykrogen börjar och håller på fram till klockan 1.

Nu har jag ätit middag, köttsoppa med klimp, mums. Ska raka mina ben nu (haha, intressant information), sen ska jag duscha och fixa naglarna och sen ska jag fara till Emma eller så ska hon komma hit och hon ska få platta mitt hår och vi ska träna på talet. Blir nog bra.

Nu ska jag som sagt gå. Kanske skriver mer imorgon på morgonen innan jag beger mig till skolan. Annars får ni ha en bra kväll och morgondag. Imorgon ska jag ha skoj, sjukt jävla skoj! Nathalie kommer, Karin och Clara är hemma och allt kommer bli toppeen!

don't let me stop you, if you want to leave baby you can leave..
Ska försöka att inte deppa. Shit happens och imorgon är våran dag. Man går bara ut nian en gång i livet och därför tänker jag strunta i det och inte låta det förstöra dagen. Det ordnar sig, det gör det alltid.


Egopic.

Kelly Clarkson - Don't let me stop you. Helt klart bäst just nu!

PUSSSSHEJ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0