Slut.

Jag fattar inte. Om två dagar är det över. Ingen mer 9A, 9:3, årskus 9 överhuvudtaget.. Känns så otroligt läskigt att det helt plötsligt är över. Blir arg på mig själv som inte tagit vara på tiden vi haft tillsammans. Istället har man bara längtat framåt för att få sluta. Självklart känns det otroligt skönt, men samtidigt... Vissa kanske man inte träffar igen? Minns så väl i sexan. Vi i A var rätt sura över att behöva ha så många lektioner tillsammans med B. Att vi skulle blandas och helt plötsligt splittras i nya grupper och bara ha några få lektioner tillsammans per vecka. Nu såhär i efterhand kan man ju bara skratta åt det. Att vi har fått blandas har varit otroligt värdefullt och det var det som förde A och B tillsammans. Nu är det alla vi tillsammans, förut var det A och B för sig. Jag tyckte nyss vi klev in på högstadigt som små räddharar. Man försökte lära sig var alla klassrummen låg och vilka lektioner man hade när. Nu har vi endast två dagar kvar och nya tider som väntar. Men ingen lärare lär nog glömma oss, dom säkert värsta som härjat på skolan. Men oj så mycket skoj vi har haft tillsammans! Dagen har varit riktigt värdefull och jag förstår nu hur mycket jag kommer sakna alla. Självklart vissa mer än andra men ändå. Detta läsår som nia har varit det bästa någonsin och aldrig har jag haft såhär kul på skolan.

Jag så otroligt lycklig. Livet känns som att det äntligen vill det jag vill. Och problemen som dyker upp försvinner på en gång. Jag blir knappt deppig längre. Har sånt otroligt flyt just nu och livet känns toppen.

Idag har jag umgåtts med Madde. Vi har pratat om allt och inget och bara tagit det lugnt. Har även provat mina examenskläder en sista gång innan dom ska på!

Ikväll blir det mys med Emma. Hon kommer snart och då ska vi lägga in några låtar på hennes telefon, sen ska vi gå hem till henne. Hon ska baka kladdkakemuffins och sen ska vi öva lite på tacktalet till examen. Ingen har ännu fått se det förutom Karin (och även hon har inte fått se en del ;) Sen ska vi nog ta det lugnt och prata.

Nu bilder från dagen.


Ett, två, tre, OST!


Pottan.


Kalaaaaas! =)


Såååång!


Jag och Kadi!


Anna och Marriia =)


Hela havet stormar med 9:3 =)


Snyft....


9:3<3 BÄST.


We are all the winners! We are all the best!

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0