Dataprogram.

Jag pratade med Elin och Anna idag, haha, det var rätt roligt ;P

Hur som helst, att lära mig dataprogrammet var inget problem. Fick absolut den enklaste uppgiften, kan inte bli bättre! Sen begav jag mig hem, och när jag tidigare skrev att jag skulle ta det lugnt så ljög jag. Kom på när jag hade slagit av datorn att jag faktiskt skulle ut med Sofia. Till en början hade vi planerat att springa. Men vi beslutade oss för att gå Söråsele istället, men lika skönt var det. Pratade om en massa och sen cyklade jag hem ifrån henne. Har tagit mig en dusch och surrat i telefon med Madde i typ en halvtimme. Vi kan prata i en halvtimme utan att egentligen ha en anledning att prata, men alltid hittar vi något att prata om. Eller ja, det brukar väl hända ibland med Anna också och Emma ibland men =)

Madde, Anna, Sofia och Emma lyser verkligen upp mina dagar. Och lyssnar just nu på Scotts - Jag tror på oss, och tänker på Karin och Clara. Inser nu hur mycket jag egentligen saknar dom. Är så konstigt att vi knappt ses längre..

Och kom nyss att tänka på hur lite tid vi nior har kvar tillsammans. Tre dagar, sen är det över. Vissa lär man säkert aldrig träffa igen. Många ska ju gå i Lycksele så dom lär man ju träffa iaf men ändå. Det är ju ingen som ska gå i min klass, men jag överlever säkert. Haha. Hur som helst, man förstår inte. Men bara att göra det bästa av saken. Imorgon är ju våran sista riktiga dag tillsammans!


Ändå bäst!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och bara mysa under mitt sköna täcke. Jag börjar bli rätt trött. Imorgon ska kameran med, sen kommer bilder! Gonatt och ha en bra onsdag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0