Sommar!

Sommar. Älskar de sjukt mycket! Idag har det varit en riktig sommardag. Började med att sova ut ordentligt och vaknade upp till underbart väder =) Var väl ungefär 19 grader i skuggan. Sen kom Anna och Sofia till mig och vi slog på gammal musik (det var det enda vi hittade, haha) och la oss på studsmattan och solade och pratade. Sen cyklade vi upp på samhället, köpte glass och sen cyklade vi hem till mig igen. La oss på studsmattan igen och sen lite senare for Anna hem. Jag och Sofia kollade på kläder på internet och sen for även Sofia hem. Jag har nyss käkat grillat och melon och det var helt galet gott! Ikväll ska jag, Anna och Sofia se film. Har planer på att se Wallander - Skulden, den nyaste, men kollade på hyrfilm.se och det verkar som att den är uthyrd redan.. Får se om det kanske blir en annan istället. Imorgon väntar jobb, börjar 9. Men det blir säkert bra! Man får ju pengar så det är ju lätt värt det. 3 veckor - ca 5000 kr =)

Nä, nu har jag slut på saker att berätta om. Ha en bra kväll!


Lovely.

Everything's gonna be alright..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0