Tråk.

Tre saker jag inte förstår mig på: (just idag:) Livet....
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Nötter, glas och telefon.
Tre saker jag gör just nu: Tänker, skriver och äter nötter.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa till Auschwitz, resa till Paris och vara otroligt lycklig. 
Tre saker jag kan: Äta, sova, hoppa? haha....
Tre saker jag inte kan: Skruva i bilar, hjula och cykla på sån där cykelsak med ett hjul.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Hm.. Alltså? va? Jaja. Ehm... Eller nåt..
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hjula, göra volter från marken och bakåtvolt på studsmatta, skulle va helfränt.



Hur bor du: Hemma hos mami & papi.
Brukar du komma i tid: För det mesta.
Hur lång är du: 1,73.
Kan du laga mat: Ja, inte nå avancerat men.
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu sommarlov.
Vad har du på dig just nu: Mjukisbrallor, ett linne, underkläder, sockar och en kofta.
Har du någon fobi: Kryp och GETINGAR..
Hade du en bra kväll igår: Igår? Mjadå.. Satt hemma själv, men rätt skönt det också.
Vilket är ditt senaste inköp: Drickyougurt.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten, mjölk eller juice. Varierar..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mami tror jag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, som alltid.
Vad hade du sönder senast: Minns inte.
Vem snackade du med senast: Mami.
Varm favoritdricka: Typ, varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller juice.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Fredags.
Saknar du någon just nu: Mia.. och systeryster.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara riktigt otroligt störande.
Någon jag stör mig på: Onödig info.
Intressen: Fotboll, hockey och snowboard.
senaste person du kramade: Hm.. Det var idag på fotbollsskolan.. En av dom barnen jag hade i min grupp.
Senaste person du ringde: Va faktiskt några dagar sen jag ringde nån. Minns inte.
Senaste person som ringde dig: Anna.
Vad drack du senast: Bubbelvatten.
Vill du ha barn: Mjaa.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jodå.
Har rakat dina ben någon gång: Ja, det är väl klart.
Är du sugen på något nu: Ja, som vanligt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0. Dricker aldrig kaffe, fyfan..
Använder du hudkräm: Ja.
Attraheras du av män med skägg: Njääa, eller de beror väl på.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: Ja.
Röstade du i det senaste valet: Nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Kelly Clarkson - Cry.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej. Inte vad jag vet?
Vad tycker du är äckligt: Kryp.
Har du pengar på mobilen: Jåå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0