1 dag.

Har lagt fram det mesta nu och sen ska det bara ner i väskan. Hoppas för allt i världen att jag inte glömmer något hemma. Men det får bli det problemet då i så fall. Nu ska jag äta. Sen ska jag fara och träna fotboll. Efter det ska jag hem och ta hand om min kropp lite. Blir dusch, fotbad och sen ska jag smörja in kroppen och kanske skrubba lite också. Imorgon blir det skola. Sen ska jag hem några timmar och sen bär det av! Jag, mamma, pappa, bror och mormor ska hinna hälsa på farmor och farfar en stund innan vi åker till flygplatsen. 21.25 går planet från Umeå direkt till Mallorca! Det ska bli så otroligt underbart, och jag ska ta miljoner kort. Det finns ju datorer på hotellet, så förhoppningsvis kanske jag hinner uppdatera er någon gång under veckan =)

Har nyss också haft videosamtal på msn med världens bästa syster och min Mia. Jag älskar dom!

Måste väl berätta om igår också. Spelade ju som sagt match. Vi förlorade med 3-1 men alla kämpa grymt bra och det var synd att vi inte fick in fler mål än ett. Jag gjorde ju ett mål, men hade chanser att göra fler. Menmen. De allra flesta va riktigt bra igår! Jag känner på mig att vårat lag kommer ha riktigt kul tillsammans i sommar =) "fuuuck you, fuck you very very much".. Det är våran låt de;) haha.

Skriver imorgon innan vi far. Ska förresten också hinna träffa Karin och Clara imorgon en stund :) Blir nog toppenbra!

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0