2 dagar.

Måste erkänna att jag fortfarande inte packat. Har bara lagt fram lite kläder, men är inte alls färdig. Men det kommer, imorgon. Haha.

Idag har varit en rätt spännande dag. Måste bara berätta om tyska lektionen. En av våra lärare på skolan visade oss ett bildspel om Förintelsen under andra världskriget, fanns bilder från när hon hade varit där och tittat på en massa läger. Jag var helt fascinerad. Jag tycker Förintelsen verkligen är ett intressant ämne, sjukt att människor kan vara så otroligt låga! Innan jag dör ska jag ha varit i Auschwitz!

Sen efter skolan, haha, måste bara berätta detta. Då for jag, Emma och Anna hem till Emma. Där vaxade jag och Emma benen på varandra medan Anna va en liten assistent. Så nu är mina ben fina till Mallis =)

Klockan 7 är det ju match, så nu ska jag byta om, för vi ska samlas klockan 6. Jag är helt läskigt nervös, men jag hoppas det lugnar sig. Ikväll finns det bara ett -> KÄMPA.

Imorgon hinner jag också göra klart mitt sista arbete innan vi far utomlands, så då är det lugnt!

Nu ska jag byta om som sagt, önska mig lycka till!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0