Lördagkväll!

Blev en grym kväll. Efter middagen med Karlsson och Mattias på tg så for vi hem till mig. Tove, Marcus och Micke kom och vi hoppade studsmatta och lite annat. Sen så kom Jenny också på besök en stund. Sen drog vi oss ner till grillplatsen vid Bredviken. Först bara vi. Hade tänkt grilla men borttappade telefoner och brist på ved gjorde att det tog sin tid. Haha. Istället träffa vi moppepojkar som berätta för oss att det fanns folk vid den andra grillplatsen. Så vi gick dit. Trevligt folk vare där. Kvällen rullade på och det kom mer och mer folk. Hade sjukt roligt och det var även grymt väder! Helt sjukt bra kväll! Sov hos Anna och vi kom i säng ganska sent. Vakna i morse av att det var sjukt varmt. Vi åt lunch, fånga en meeegahumla och sen blev det fotboll. Sen for jag hem, duschade och bytte om, sen for jag, mamma, pappa, moster, mosters man, kusin Emma, mormor och Emmas farmor till Wärdshuset. Blev trerätters. Även om jag bara åt varmrätten. Men vissa åt ju hela köret så ;P Haha.

Nu kom Fiia. Ha en bra kväll.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0