The man!

Igår blev det Sofia, Anna och Madde som jag skrev tidigare. Sjukt undebara tjejer! Puss på dom. Blev riktigt bra iaf. Först var vi hemma hos mig, hoppade studsmatta och jag och Madde käka blåbärspaj, mums! Sen for vi ut. Sofia for hem för hon skulle till sin moster. Så jag, Anna och Madde pratade med en massa folk och skrattade. Sen tillslut for Madde hem och jag och Anna pratade med ännu mer folk. Åkte bil en sväng också, haha.

"Rolf. Roffe. THE MAN!"

Haha, det var riktigt skoj. Begav mig hemåt 1 men hann inte så långt innan jag blev erbjuden skjuts, och det tackar man ju inte nej till! Haha.

Elin kommer inget idag. Men jag har lite plugg att göra, sen ska jag nog ta det lugnt. Sitter faktiskt fortfarande i pyjamas, men det får man. Eller nåt.. Ska nog duscha snart, sen ska jag plugga, kanske se film och hoppa studsmatta! Ikväll blir det Anna och kanske(?) Sofia. Vi får se.

Ha en bra dag =)

Och Madde, du vet vad jag tycker. Tveka aldra på det. Kommer alltid ställa upp!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0