Uppdat. fran Mallis

Ska lagga in en snabb uppdatering. Som ni kanske vet funkar ju inte ... skitsamma. Jag kan ju anda inte skriva dom tre bokstaverna. Men jag hoppas ni fattar. Det ar sjukt najs har nere. Typ 40 grader i solen. Jag lovar! Har fatt lite soleksem och brant mig lite. Men jag har ju iaf fatt lite farg. Laste nyss Anna och Maddes bloggar och blev verkligen tarogd nar jag sag vad dom ahde skrivit om mig. Ah sa jag saknar dom. Och Emma, Sofia, Karin och Clara. Alskar dom 6 tjejerna. Och saknar er alla sjukt mycket! Men vi ses snart =) Skulle garna stanna mycket langre men pa fredag bar det hem igen.....

Ha det bra. Pusshej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0