Dålig uppdatering...

Det är faktiskt skamligt att jag inte har varit bättre på att uppdatera. Skärpning! Hur som helst, nu drar jag en sammanfattning på dom dagar som gått. Tisdag efter skolan följde Madde mig hem =) Vi for hem och såg på tv och pratade. Sen åt jag palt till middag och sen blev det drillning. Lärde mig slutet på vårat program och så. Sen följde Madde och Anna mig hem och vi bakade chokladbollar och hade det allmänt mysigt. Sen på onsdag blev det skola, drygaste dagen på hela veckan. Haha, jag och Anna byggde världens finaste sugrörstorn på tekniken =) Sen följde Anna mig hem och vi gjorde inget speciellt. Sen blev det middag och efter det for jag hem till Anna där vi var en stund. Sen drog vi på konsum och jag köpte hallonsorbet. MUMS! Sen vidare till hennes pappa. Åt sorbet en stund, sen kom hennes pappa hem. Vi käkade popcorn, kål, ärtskidor och broccoli. Mums. Sen for jag och Anna hem till mig en stund och satt framför datorn. Sen -> sängen. Torsdag blev det skola igen. Sen for jag och Anna upp på samhället. In på blomaffärn och hälsa på Annas mamma och busa med några gelekulor. Haha. Sen färghandeln där Anna skulle kolla på morsdagspresent. Sen for vi hem till mig och vi ringde efter Sofia som kom =) Sen tog vi det bara lugnt. Sen blev det uppstekt palt till middag och sen match i Vilhelmina. Förlorade med 4-0 vilket verkligen kändes pest. Men nästa gång är det våran tur! (hoppas jag?..) Sen hem och lite dator, sen sängen. Idag blev det skola igen har nog fått klart alla arbeten nu så det känns grymt skönt! Bara matteprov på torsdag. Hur som helst. Sen lunch och sen coopertest. Först situps och armhävningar. Helt sjukt vilka kassa armmuskler jag har... Fyfan! De måste tränas upp! Sen 7½ varv runt 400-metersbanan och jag tog verkligen ut mig. Men nu känns det bara skönt. Sen nu har jag varit med Emma och Anna och vi har varit här hemma hos mig och bakat kladdkakemuffins (HAHAHA) och sen såg vi film. Wallander - Hämnden. Grym film! Jag älskar Wallander... (Tack Madde;) Haha)

Ikväll ska vi stå i garderoben på folkan och tjäna pengar till den kommande resan. Mysmys. Men först ska jag få grillad kyckling och ris med beasås till middag! =) Det bästa helt klart! MUUUUMS!

Imorgon ska jag vakna precis när jag har lust. Sen ska jag steka om det är fint väder för att behålla brännan och få mina ben brunare! Annars får jag väl lov att hitta på något annat.

Nu ska jag nog hoppa lite studsmatta i väntan på maten. Ha en bra fredagkväll =)


ANNAS OCH THERESES SUGRÖRSTORN!


MUMS


Gelekulooor!


HAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Ahaa okej, den var sjukt cool! :D

Haha tackaar :)

2009-05-30 @ 16:29:30
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0