Försenad.

Har haft en ren helvetes dag. Stänger av väckarklockan kvart över 7. Somnar om. Mamma ringer halv 8. Jag säger att jag ska kliva upp. Somnar likt förbannat om. Vaknar av att Madde ringer på hemtelefonen. Klockan är 20 över 8. Skolan börjar 8. Panik. Sprang som en galning, klädde på mig det som låg framme, borstade tänderna och packade idrottskläder. Sen var det vara att cykla. Cyklade som nå tok till skolan och skyndar in på lektion. Skrattar. Läraren skrattar åt mig. Klockan är då halv 9. En halvtimmes frånvaro. Tog hem matteboken och har nu räknat ikapp dom andra iaf. Idrott sen och håller på att stuka foten när jag ska ner för trappan på skolan. Har idrott där jag får allmänt damp. Haha. Sen skolan igen. Har debatt på religionen om dödshjälp där jag blir allmänt cp på motsidan. Haha. Äcklig lunch, blodpudding.... Sen kemi med nationella fysiklabbprov. Sista nationella provet i nian iaf. Sen svenska där det blir en hel del korrigering i min berättelse. Sen hem och stenplugga. Har räknat i kapp dom andra i matten, skrivit religionsuppgiften och en sammanfattning som är engelskaläxa till imorrn. Nu ska jag försöka hinna med lite på nästa religionsuppgift, sen fotbollsträning. Som jag har längtat! Match på torsdag :D. Hur som helst. Sen ska jag hem, duscha och sen ska jag kanske plugga lite mer om inte jag gör klart den uppgiften nu. Min dag i ganska mycket detaljer. Absolut inte min dag idag iaf. Och jag som vanligtvis brukar tycka måndagar är ganska okej dagar. Men inte idag. Min morgon förstörde hela dagen. Fick inte ens frukost, och det brukar jag ju alltid äta...  Jaja, nu är det slutsurrat.

Nu ska jag plugga. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: emilia

nu vinner vi på toorsdaag, kämpa kämpa! :)

2009-05-26 @ 18:39:14
URL: http://www.emiliasoderstrom.blogg.se.

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0