1 vecka...

Har varit en speciell vecka och har inte haft lust och tid att skriva. Veckan har bestått av fotboll, springning, skola, plugg, studsmattehoppning, en hel del funderingar och allmän längtan till den 15 maj! Prick 1 vecka idag. Helt sjukt, snart sitter vi där på planet, och då jävlar! Jag är bombis på att det kommer bli bästa veckan någonsin. Med underbaraste släkten som man alltid har roligt med. Det kan ju inte bli annat än underbart!

Känner lite stress faktiskt. Måste sätta igång med packningen snart.

Ikväll blir det hur som helst Anna, Madde och Sofia en liten sväng. Vi ska väl ut och röja skulle jag tro. Haha. Blir nog lite studsmatta och tv också.

Imorgon är det lördag, har hört talas om att Elin kanske kommer till Åsele en sväng, så då kanske jag umgås med henne lite. Sen på kvällen blir det Anna och Sofia. Blir nog toppen.

Annars är jag totalt förvirrad. Hur vet jag vad jag ska göra när jag inte ens vet vad jag känner?..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0