Valborg.

Blev en riktigt bra kväll! Hur som helst började dagen med skola. Sen for jag och Emma hem till mig. Satt och prata och skratta hela dagen. Sen följde jag henne en bit hem på vägen och sen bar det hemåt. Tog det lugnt en stund och sen kom moster, hennes man, och kusinerna. Dom är verkligen bäst alltså. Alltid lika skoj med dom! Tjena tjena årets solbränna;) Haha. Sen kom Sofia. Vi fyra tog bilen hem till dom. Hämtade madrass, blev ombyte, godisätning och sen fick jag och Sofia ansiktsgrejer. Haha. Sen for kusin E med andra bilen för hon skulle umgås med några kompisar. Kusin A, jag och Sofia åkte hem till mig igen. Åt efterrätt och sen blev det majbrasa på baksidan. Eller ja, lite ner i skogen men ;p Sen for jag och Sofia ut. Gick runt runt och sen träffade vi Madde. Sen gick vi ännu mer och hamnade tillslut vid Ica. Fick erbjudande om skjuts men vet inte om det var speciellt lockande. Vi tackade nej iaf ;p Sen kom kusin A och hämta upp oss. Åkte bil länge. Träffade massa folk också, haha. Riktigt skoj iaf. Jag och Sofia fick skjuts hem kring halv två. Sen blev det sängen =)

Ska käka nu, sen ska jag och Sofia ut och springa. Sen idag får jag se vad som händer. Ikväll ska jag nog umgås med kusin E och sova där. Sen i morgon ska jag till Umeå 07.50 med bussen med Sofia och Anna. Ska köpa massa saker till examen, så det blir nog bra!

Jag säger då det, tur man har släkten. Dom ställer alltid upp. Kusin E ska hjälpa mig med min frisyr på examen och jag tror det kommer bli toppen! =) Den familjen är bäst!

Prick 2 veckor idag! Kommer att bli bäst;)

Ha en bra fredag och lördag för jag lär nog inte skriva mer idag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0