Vett och etikett.

Sitter hemma över lunchen just nu. Har haft vett och etikett på hemkunskapen inför examensmiddagen och åt då trerätters. Först någon macka med skagenröra, sen till huvudrätt blev det kasslergryta och ris och till efterrätt fick vi frusen vaniljvisp och dajmkulor. Var faktiskt gott men jag är så otroligt mätt nu. Kring kvart i 12 ska jag cykla tillbaka till skolan igen. Då väntar en engelskalektion, sen elevval och då blir det examensträning för hela slanten. Sen ska jag hem. Vet inte om Madde skulle följa med mig hem, annars ska jag hem och skriva livsfrågorna. Frågor som t.ex. Vad är meningen med livet? Varför finns du just här och just nu? Vad styr dig och ditt liv? Vad händer när vi dör? osv. Sen middag och sen drill. Jag är less på drillning, men vad gör man? Men äntligen är det snart sommarlov.

17 dagar!

Jag är osäker, men samtidigt känner jag mig säkrare än någonsin. Jag känner mig redo att gå vidare och lämna allt bakom mig. Det är dags nu och jag tror att det är det som behövs, annars kommer jag aldrig kunna leva fullt ut igen. Nu är det slut på all oro och alla tvivel om man duger. Nu tänker jag bara vara mig själv och leva mitt liv. Jag har försökt för mycket och glömt mig själv på vägen. Men att vara sig själv lönar sig alltid i slutändan. It's time to let go....



Nickelback - If today was your last day.
Älskar låten mest av alla just nu!

Kommentarer
Postat av: malin

Svar:

Har tänkt på det;) Men hoppas det blir snyggt då!

2009-05-26 @ 14:57:29
URL: http://nanox.blogg.se/
Postat av: Emma

vem har gjort din header?, den va cool:P

2009-05-28 @ 22:51:42
URL: http://liveit.blogg.se/
Postat av: Caroline

Snygg bloggdesign!

Haru gjort den själv? :)

2009-05-29 @ 00:43:12
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0