Folkets hus.

Har varit en fullspäckad dag! Först skola, som vanligt. Där inget speciellt hände. Sen när jag kom hem så skyndade jag hem och åt, sen upp på folkets hus. Där hade Tannen och Malgomaj typ nån träff för niorna där dom berätta om sina program. Jag skulle då hjälpa min lärare och berätta om handels. Dock var det ju tyvärr bara Malin som var intresserad. Så jag och Maria flummade mest runt :) Tog en macka med oss hem, käka vindruvor och kolla in lite ;p Sen gick vi hemåt, jag följde Emma en bit på vägen och vi pratade. Nu sitter jag här hemma och har nyss ätit upp mackan. Ska snart lägga mig i min renbäddade säng och läsa lite. Fast först, borsta tänderna!









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0