Halloween.

Är riktigt trött idag. Igår var det själveste Halloween vilket blev en rätt kaosartad kväll.. Allt började med att jag och Anna åt på pizzan medan Oskar satt bredvid och höll oss sällskap. Sen gick vi till Ica och letade efter skräckisar (mot Oskars vilja ;P), men maskinerna laggade sönder så vi gick till OK istället. Där hittade vi en Halloween-film, Trick 'r Treat. Sofia kom och hon godkände den. Sen skulle vi till Ica för dom skulle köpa godis, och då kom Lisa och Malin som följde med oss. Efter Ica for vi hem till Oskar och såg filmen efter många om och men. DVD:n var lite cp ;P Haha. Sen så fick Oskar igång den och efter ett tag kom Karlsson och Björn också. Filmen var väl inte direkt bra men med bra sällskap blev den rätt bra ändå;P Haha.. Sen drog vi ut, till Bredviken där det var massa folk. Sen blev det tårar från några håll, och en massa kaos. Tack vare (du vet vem du är) så ordnade ändå mycket upp sig och sen blev det samhället ett bra tag och frös som satan. Sen följde jag Sofia hem och fikade bullar och mjölk och prata. Sen for jag ut igen, gick tvärs genom hela Åsele hem till Oskar. Där var Anna, Jon, Emil, Oskar och Marcus. Dom åt chips och allt som Oskar hade hemma och såg film. Men vi pratade en stund medans jag tinade upp, för fyfan vad jag frös... Sen for vi ut igen, Marcus och Jon for hem. Typ helt dött på samhället.. Då tog vi oss till bussan där någon(?) hade lagt en pinne för dörren så det var öppet. Så då satt vi där inne och värmde oss. Sen följde vi Emil en bra bit hem och sen for vi till bussan igen. Sen var jag less och ville gå hem, och det ville Anna också. Dock inte Oskar, men jag gick hem och även dom. När jag kom hem borstade jag tänderna och sen slängde jag mig i sängen för att få värme och somnade ganska snabbt.

Idag ska jag vara med Sofia, får se vad vi hittar på. Blir nog bra iaf.

Nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och fixa håret. Sen så.









Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

skönt att komma hem och lägga dig i ditt "varma" rum förstår jag.. ;)

2009-11-01 @ 16:55:48
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0