Lördag är det bästa.

En helt underbar start på min lördag! Träningen var underbar, blev helt galet slutkörd och jag älskar det! Följde Anna på Ica tvärt, köpte godaste juicen och sen gick jag hem och duschade, åt lunch med mamma och nu sitter jag här i min morgonrock med fuktigt hår. Lyssnar på en jättefin låt och funderar en massa över gårdagen. Visst, jag förstår att jag grät, men allt kommer ju lösa sig! Hoppas jag iaf..... Men jag har iaf inte råd att oroa mig, min mage kommer kollapsa i så fall. Positiv inställning och ett leende på läpparna.

Nu ska jag kolla datorn en liten stund till, sen ska jag ringa Anna och så ska vi följas på a-lagets match. Sen blir det knytkalas ala farsdag hos moster! Mys-lördag!

Hade tänkt ladda upp min vanliga Pusskram men då funkar inte bilduppladdningen.. Aja, Pusskram.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0