Sjukling...

Fick feber efter träningen i onsdags, 38,8.. Sen tog ja massa medicin osv. Gick och la mig och vaknade igår med 38,0. Såg film hela dagen, först två avsnitt av Beverly Hills. Sen Sex and the city - the movie (älskar verkligen den filmen!!) och sen gjorde jag hemuppgiften, då hade febern gått ner till 37,5. Åt middag och sen såg jag Love Actually och la mig strax efter det, då hade jag ungefär 38 i feber. Sen nu när jag vaknade imorse så visa det sig att jag har 38,2. Så det verkar inte vilja ge sig, men det ska inte stoppa mig! Nejnej. Umeå blir det iaf. Ska dricka mammas mirakelkur och ta med mig alvedon, nässpray, halstabletter och febertermometern. Jag har inte taggat denna helg så länge och lagt ut 400 spänn för att stanna hemma och va sjuk! Onej.. Just nu har jag bara slemhosta, lite ont i huvudet, ryggen och bakom ögonen, och sen feber då. Dock känner jag mig mycket piggare än igår! Så detta ska absolut inte få stoppa mig..

Snart ska jag käka lunch, sen ska jag se film och packa om vartannat. Sen hoppas jag att Anna inte blir dålig av flunsa-vaccinet..

Ha en bra dag mina vänner och håll tummarna för att jag blir frisk fort!










Kommentarer
Postat av: madde :)

Haru kollat så de inte är grisen ? ;//

2009-11-13 @ 18:53:25
URL: http://maadddea.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0