A-lagsmatch.

Har nyss duschat för att få upp värmen. Var och kikade på a-lagsmatchen som dock inte gick speciellt bra. 0-12.. Men jag hade roligt iaf. Snart ska jag klä på mig, sitter bara i morgonrock just nu, hähä, och sen ska jag gå till Anna. Därefter ska vi dra oss mot pizzan och äta pizza. Mums. Känner att det var ett tag sen. Faaaast, kanske äter typ kycklingpasta istället. Eller kebabrulle. Nu blev de svårt.. Haha. Det löser sig säkert.

Ikväll blir det nog film och mys med Anna och Sofia. Sen ut kanske? Blir nog toppen iaf :)

Nu ska jag gå och klä på mig och fixa håret, som för upplysningens skull ser förjävligt ut.. Haha.









Kommentarer
Postat av: EMSINGEN DIN

grymt fin blogg!!

älskar dig //emsingen

2009-11-01 @ 10:44:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0