Biiirthday!

Nu sitter jag här igen, dock med min NYA bärbara dator and i loooove it! Igår blev en bra dag. Fick pengar, den här datorn, datorväska, armband av Sofia, mixer och lite annat =) Sen idag kommer mormor och syster också troligtvis med några presenter (haha, lät ju lite dumt men de är ju som dom har sagt iaf ;p). Sen ikväll lär också en hel del andra personer komma. Pappa fyller ju jämnt idag så det är storkalas här hemma. Åkte på skolan idag och var där två lektioner, sen tog jag ledigt på eftermiddagen och åkte bil hem för att pappa fyller år. Bättre än att sitta i Lycksele till 4 iaf. Har bara pillat med datorn sen jag kom hem. Ikväll kommer nog också Anna en sväng, och kanske Madde också. Blir nog en riktigt mysig kväll skulle jag tro. Hoppas ni får det lika roligt som jag lär ha! Puss.


(bild från google.se)
Lovely!

OCH, STORT TACK TILL ALLA FÖR ALLA PRESENTER OCH GRATTIS!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0