Idé.

Ny dag. Sitter just nu i sängen, färdig. Det är nog fasen rekord! Hur som helst, när jag vaknade i morse var det så jävla skönt i min säng. Drog mig till 5 över, klev upp, åt frukost (special K - red berries och en macka), sen nu har jag både fixat håret, klätt på mig och borstat tänderna. Drömde i nattt också att Karin och Clara var hemma. Besvikelse när jag vaknade.... Men så är det.

Lite fult igår.. Låg ju och funderade ut lite idéer till provet nästa vecka som jag berättade om. Kom på en idé och skrev upp den på telefonen, hade ju inget papper. Sen dör min telefon och jag lägger den på laddning en bit bort. Släcker lampan. Sen ligger jag och funderar en stund och kan inte tänka på annat än den där dumma idén. Tillslut kommer jag på en ny grej. Tänder lampan. Men orkar inte gå den där biten till telefonen och slå på den igen. Så efter ett tag hitta jag nåt gammalt träningshäfte, river en bit ut det och hittar en drillpenna. Skriver upp det nya som jag kom på. Sen lägger jag mig, släcker igen och blundar. Och funderar... Sen kommer jag på ännu en sak. Tänder lampan. Skriver upp den. Lägger mig igen, kommer på en till grej, men bestämmer mig för att ligga kvar och sova istället. Och nu kom jag faktiskt på vad det som jag inte skrev upp handlade om.

Lite surr om allt och inget! Nu ska jag dra mig mot skolan. Får skjuts av pappa, sen går jag hem i eftermiddag då det inte är lika kallt ute=)

Men ha en bra dag!


(bild från kelloggs.se)

Kommentarer
Postat av: Clara

saknar dig nå fruktansvärt!<3

2009-10-08 @ 22:30:58
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0