Sunday.

Har hittills haft en riktigt skön söndag. Blev först väckt kring halv 11, sen tog jag täcket till soffan och slog på Beverly Hills (damn vad jag älskar det!). Såg två avsnitt och sen slog jag igång datorn och gjorde lite skolarbete. Åt lunch och sen klädde jag på mig och for till en som vi känner och hon toppade mitt hår. Sen blev det lite övningskörning. Överväger just nu om jag ska ta mig en promenad innan middagen. Har dock lite skolarbete jag måste träna på, ev. redovisning imorgon. Men det kan jag ta efteråt. Sen ikväll ska jag nog umgås med Emma=)

Det är så otroligt mycket som är dolt på utsidan..



Och jag vet att jag säger det här allt för sällan, men alla mina vänner, ni är verkligen guld! Förstår inte vad jag skulle göra utan er. Jag älskar er och kommer alltid ställa upp för er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0