Uppdatering.

Jag skäms för den dåliga uppdateringen, det gör jag verkligen. Men det mesta har känts uppochner nu ett tag. Men jag tror att allt kommer kännas bättre så småningom.

Ska verkligen försöka gottgöra det här och börja med att berätta vad jag köpte i Umeå. Eftersom min kamera hatar mig blir det dock inga bilder.

Köpte:
- En svart t-shirt med texten I'm bad, who's bad? från Gina Tricot
- Ett par ljusa jeansleggings från H&M
- Ett långt blått linne från Gina Tricot
- Ett armband från Accent
- En kofta från Gina Tricot
- En deo
+ mat & buss.

Under lovet har jag hunnit med en hel del. Umgåtts med alla mina vänner, tränat, varit i Umeå och shoppat, sett på film, sovit (kanske dock lite för lite), och bara haft det underbart. Trots att det har känts kaos så har det ändå varit bra mitt i allt.

Sitter i soffan under täcket och funderar på att gå och klä på mig. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Kanske går ut och går en sväng. Ska även försöka få ihop lite bra musik och bränna en skiva och kanske göra en ny bloggdesign åt mig själv? Sen får vi bara se vad som händer. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, men förhoppningsvis dyker det upp något.

Imorgon ska jag träna, och sen kika på hockey. Sen är det ju halloween också, så de blir nog en rolig kväll.

Nu har ni fått lite uppdatering iaf, så nu ska jag ägna lite tid åt annat. Pusshej.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0