Bloggpaus.

Okej, såhär är läget. Tisdag, mammas 50-årsdag. Har ätit smörgåstårta, kakor och marängtårta och är läskigt mätt.. Men jag känner mig nöjd över dagen. Ska snart gå och sova. För fyfan vad jag är trött.......

Och vet ni vad? Nu tar jag en bloggpaus. Hur länge får vi se. Men jag lovar att inte bli borta allt för länge. Men ni förstår, jag har varken tid eller lust. Måste få samla mig och få strunta i det ett tag. Samla ny inspiration, ork och vilja. Just nu känns det mest jobbigt. Jag vaknar sjukt tidigt, kommer hem sent och tränar eller däckar framför tvn. Det är mitt liv just nu och så är det. Men jag lovar att komma tillbaka så snart som möjligt. Jag har ju alltid tyckt att det har varit roligt att blogga och har längtat efter det ibland. Men tyvärr så känns det mer som ett måste just nu. Men jag återkommer, och då lovar jag att rycka upp mig. Både med bilder och text..

Tills dess, ha det bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: emiliaaaa

sv: han är fan grym!

2009-09-06 @ 15:54:33
URL: http://emiliasoderstrom.blogg,se
Postat av: malin

mm på du ja;)

2009-09-06 @ 21:50:00
URL: http://nanox.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0