Everything's gonna be alright.

Allting löste sig. Fick prata och nu vet jag vart du står. Känns ändå bra.

For ut igår med Anna och Emma och träffade massa folk, var rätt trevligt men kallt. Sen kom Tove också, och kring 11 följde jag och Anna henne hem och vi åt ost och kex och såg film, sen gick vi hem vid 12 =)

Åt för ett tag sen lunch, rester fårn middagen igår. Funderar på vad jag ska göra idag, men kommer inte fram till något.. Får se vad det blir. Kanske ser några avsnitt Beverly Hills och tar en promenad. Sen ska jag hinna renskriva en svenskatext också, så det måste jag ge lite tid.

Annars är jag småsugen på att beställa kläder från Gina Tricot... Men vi får se hur det blir.

Ha en bra dag.


Jag saknar er. (inte alla men..)

Kommentarer
Postat av: Feffe

Va söt alla va! Ja, inte jag då, men alla andra. =)

Ibland saknar jag åsele.. =)

2009-09-20 @ 19:49:48
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: Feffe

Va söt alla va! Ja, inte jag då, men alla andra. =)

Ibland saknar jag åsele.. =)

2009-09-20 @ 19:50:38
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0